Logo Design vol. 3 Taschen


Een goed logo kan bijna overal reclame voor maken, dus is het geen verrassing dat het ontwerp van een logo een cruciale stap is in de ontwikkeling van een product of dienst...

Artikelnummer: 9783836524216
Een goed logo kan bijna overal reclame voor maken, dus is het geen verrassing dat het ontwerp van een logo een cruciale stap is in de ontwikkeling van een product of dienst. Ook dit derde deel van Logo Design laat diverse logo's van over de hele wereld zien, in hoofdstukken gerangschikt op thema, zoals creatieve industrie, evenementen, mode, media, muziek, retailers en dienstverlening. In de index vind je van ieder logo het bedrijf, de ontwerper en de website van de ontwerper. Er staan ook case studies in over de toepassing en ontwikkeling van een logo.

Julius Wiedemann
978-3-8365-2421-6
gebonden, 384 pagina's
168 x 226 mm
Taal: Engels, Frans, Duits

 
Geen reviews gevonden...
Powered by Lightspeed
- Theme by InStijl Media
Powered by Lightspeed