The Package Design Book 4 Taschen


Good design stands out. Great design is transparent. Whether it is food, drinks, cosmetics, books, or luxury items, successful packaging serves to stir the senses and appeal to our emotions in ways that are as subtle as they are striking...

Artikelnummer: 9783836544382

 

Met meer dan 400 werken uit 30 landen viert de nieuwste editie van TASCHENs Package Design-serie het tienjarig bestaan van de Pentawards met de topstukken uit de inzendingen van 2015 en 2016. Van drankjes en voedingsmiddelen tot cosmetica, luxeproducten en nog veel meer toont dit fascinerende overzicht van een voortdurend innoverend vakgebied de grappige, stijlvolle en gewoonweg ongelooflijk mooie ontwerpen die de consument verleiden en labels een zowel subtiele als verbluffende boost geven.

Good design stands out. Great design is transparent. Whether it is food, drinks, cosmetics, books, or luxury items, successful packaging serves to stir the senses and appeal to our emotions in ways that are as subtle as they are striking. In The Package Design Book 4,TASCHEN celebrates the tenth anniversary of the Pentawards with the stars of the 2015 and 2016 competitions.

 

The Package Design Book 4
Julius Wiedemann, Pentawards
Hardcover with ribbon bookmark,
23,7 x 25,6 cm, 400 pages
ISBN 978-3-8365-4438-2
Multilingual Edition: English, French, German

Leverbaar: eind oktober 2016

Geen reviews gevonden...
Powered by Lightspeed
- Theme by InStijl Media
Powered by Lightspeed